Dátum: 2018. november 13. kedd    Mai névnap(ok): Szilvia


képgaléria kertpont.hu sakk linkajánló
 
Előadóművészet
Irodalmi szekció
Képzőművészet
Társadalom
Könyvsarok
Képgaléria
Ráday utca
Reál
Kiadványok
POSZT
Enciklopédia
CITY BALETT ALAPÍTVÁNY
HARMÓNIA ALAPÍTVÁNY
Terasz Archív
Kortárs Mozgásművészeti Portál
Nemzeti Színház
Bessenyei Ferenc honlapja
PREMIER
Belépés
Név:    
Jelszó:  
Keresés a fórumokban
Főoldal / Autó - motor / Mi a csúcs?
  Mi a csúcs? 1. - 10.
timotválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.08.28. 00:27(10)
(-: nem semmi

Mikieválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.08.23. 09:00(9)
Egy ideig egy tuningolt kis trabival közlekedtem, és az egyik gonosz ismerősöm megajándékozott egy Dán újsággal, amelyben 5 oldalon keresztül taglalták, hogy hogyan lehet a trabantból hólapátot készíteni...
Szerény emlékeim szerint legalább 11 módot soroltak fel!

válasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.08.02. 14:02(8)
Hat ez a csuuuucs!

mar_cválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.07.31. 18:06(7)
Joe, biztos hogy az Oltcit volt, nem valami más?
Hallottam hasonlót valami orosz csodáról, ami a motorolajat használta fűtéshez.

automotorválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.07.26. 19:20(6)
Állítólag a Dacianál az is megtörtént, hogy az új tulaj szintén a kapun kijövet vette észre, hogy autójában 1 sebesség volt előre, négy hátra... :)

joeválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.07.26. 17:13(5)
Szerintem johetnek a story-k. En Oltcitrol csak annyit tudok, hogy a baratom mikor meg kicsi volt, megpalyaztak csaladi autonak, gyakorlatilag orultek hogy lesz egyaltalan csaladi auto, nem neztek micsoda abban az idoben ezt nem is nagyon lehetett. A tortenet lenyege, hogy elmentek az Oltcit gyarba, megkaptak a kulcsot majd orommel telve beultek az uj autoba, ami aztan a kulcs elforditasa utan megcsak hangot sem adott. Sebaj, kaptak masik kulcsot, az szinten meg sem szolalt. Sebaj rengeteg kocsi volt jott a kovetkezo. Remego kezekkel forditottak el a kulcsot es vegre siker koronazta a muveletet felbogott a motor, nagy orommel telve indultak hazafele, aztan amint elhagytak a gyarat 10 meterre a kaputol leallt az egesz es lehetetlen volt eletet lehelni bele. Persze vissza mar nem adhattak, mert atmentek a kapun, sok-sok veszekedes utan feladtak a remenyt hogy kapnak helyette masikat es kerestek egy szerelot.

tanválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.07.26. 16:47(4)
Ha rosszul tévedek akkor a tuningolatlan kategóriában két másik versenyzőt is fel lehet sorolni, az egyik az amerikai Wektor W1, a másik pedig a német Isdera Commandatore. ezek mindgyike Diablókat vacsorázik, bár akárcsak a Diablót megrendelésre gyártják, illetve a Wektorból összesen 7 db megrendelés futott be, de ameddig megcsinálták a 3 db első szériát a cég csődbe ment. Az Isdera pedig kb 1.2 millió DM.

Egyébként kisautóban az oroszok is alkottak egy nagyon hasonlót, az OKA 600-at, amiben nagy szerencsére egy kettéfűrészelt 1200-es motor dorombot. A váltója a nagysikerű Tavria egyenes ági elődje, amiről azt kellett tudni, hogy magával a kasznival élt, pl járdán felállva csak 2. és 4. fokozatok voltak kapcsolhatóak. Kinézetre a Lastun se semmi de ez a szerkezet egy jól orbanyomott bábuskára emlékeztetett némi Lancia Y10 beütéssel.

Magamnak egyébként volt szerencsém éveken keresztül Oltcitokat szervizelni ide értve a 0 revíziót is, így nem hiszem hogy bármi űberelhetné!!!!
jó sztorikat szívesen bocsátok bármely érdeklődő rendelkezésére.


joeválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.07.19. 17:36(3)
En meg ugy tudom hogy a leggyorsabb tuningolatlan szeria az a Lamborghini Diablo immar kozel 20 eve, de lehet tevedek.
Hogy melyik volt a legrosszabb, legkialakitatlanabb, legelnagyoltabb, legrusnyabb es leghasznalhatatlanabb darab azt viszont elmondhatom.
A 80-as evek kozepen atalkitottak romaniaban egy Temesvari tyukketrecgyarat, autogyartas celjabol itt szuletett a Dacia 500 masneven Fecske (Lastun).
Jellegzetessege hogy csunya, az illesztesek 5-6 centit hagytak maguk utan. Oltcit motort kapott a kicsike, csak eppen felbevagtak es raktak melle egy len-kereket hogy legyen azert nyomatek :)). Olyan autot akartak tervezni ami ugyan nem igazan gyors, amde keveset fogyaszt, szoval varosi kozlekedesre. Ezzel szemben a kis kocsi, 12-20 litert zabalt a tokeletesen csiszolatlan hengerek kovetkezteben, amde 80 fole nem lehetett kihuzatni.
A trabantbol sikerult atvegyek azt ami rosz volt szegeny NDK kisautoban mint a futomu, ablaktorlo.

automotorválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.07.18. 10:06(2)
Rengeteg csúcs van. Egy időben a BMW limuzinja volt a legerősebb a világon. Az is igaz, hogy egy ideig az F-1 volt a leggyorsabb. Utánajárok a dolgoknak.

londonválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.07.17. 11:09(1)
Ide olyat írjatok le, milyen autós csúcsokról hallottatok már!

Pl. tudja valaki, hogy melyik a leggyorsabb széria autó? Tényleg a Mclaren F1? és azt a kocsit tényleg műholdról javítják?



 
1
| M?iaaj?lat | Impresszum | Jogi nyilatkozat |
info@terasz.hu