Dátum: 2019. szeptember 18. szerda    Mai névnap(ok): Diána, József


képgaléria kertpont.hu sakk linkajánló
 
Előadóművészet
Irodalmi szekció
Képzőművészet
Társadalom
Könyvsarok
Képgaléria
Ráday utca
Reál
Kiadványok
POSZT
Enciklopédia
CITY BALETT ALAPÍTVÁNY
HARMÓNIA ALAPÍTVÁNY
Terasz Archív
Kortárs Mozgásművészeti Portál
Nemzeti Színház
Bessenyei Ferenc honlapja
PREMIER
Belépés
Név:    
Jelszó:  
Keresés a fórumokban
Főoldal / Sport / cikk: [ Palikékat legyőzte az afrikai homok]
  cikk: [ Palikékat legyőzte az afrikai homok] 1. - 6.
timotválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2002.01.29. 23:08(6)
Talán mert Jakabbal volt hogy célbaért?

csodapityuválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2002.01.28. 16:37(5)
Érdekes, hogy valszeg' Szalay a régi navigátorával (Jakab Tamással) fog indulni legközelebb. Ki érti ezt?

timotválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2002.01.24. 01:21(4)
Szerintem a Palik utoljára abban a sportban volt jó, amit amőbának hívtak, és a TV-képernyőn riogatták a kisgyerekeket és az állástalan programozókat.

mjm22válasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2002.01.09. 10:38(3)
Vannak itt szakértői is a témának úgy látom:-) de tényleg!
Egyébként egyetértek azzal, hogy ugyan már sok mindent csinált Palik úr az életben, mégis azt gondolom, a navigátori posztra minden volt csak alkalmas nem.
Akik erre teszik fel az életüket, azok is szoktak hibázni, pedig közelebb állnak a profizmushoz.
Ő ettől távol állt, a kiesés nemcsak ezen múlt, valóban pénz is kell hozzá (sok).
Pl. azt olvastam, hogy a tavalyi első helyezettek 20 millió dollár fedzetük volt a versenyre, míg a magyaroknak csak töredéke állt rendelkezésre.

automotorválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2002.01.09. 10:24(2)
Tiszteletem!

- x -
Én nem nevezném Palik Lászlót kiváló szakembernek (talán az üzleti életben az), és tévés közvetítéseiből számomra kiderült, hogy nem tud mindent az autókról. Megjegyezném, én sem, ezért nem is kritizálom őt, Szalay Balázsnak megfelelt személye...
- x -

Minden versenyautó egyedi építésű, még a gyári csapatoké is. Az autóversenyzésben ezért teljesen természetes, hogy - durván fogalmazva - innen-onnan van összerakva az autó. Kevés megbízhatóbb dolog van a hétköznapi autózásban, mint a V8-as motor, főleg automata váltóval párosítva. Más kérdés, hogy ezek elsődlegesen nem a Párizs-Dakarra lettek kifejlesztve...

Óriási előrelépés, hogy saját szervizkamionjuk volt (több alkatrész, viszonylag "nyugodtabb" autózás), de a pénz ismét közbeszólt. Két tartalékváltóval (és egy kis szerencsével, hiszen már Szalay egyszer végigment sokkal gyengébb feltételek mellett) eljuthattak volna a célig. Szurkoltam nekik, sajnálom, hogy nem sikerült végigmenniük. Remélem a következő 'dakaron' is indulnak, bár előtte nem ártana többször tesztelniük autójukat (legalább a hazai tereprali versenyeken), hogy kiderüljenek az autó gyenge pontjai.

bbandyválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2002.01.08. 19:37(1)
Nem értem Palik Lászlót (Szalay urat nem ismerem), aki kiváló szakember és mindent tud az autókról. Hogyan indulhatott el erre a versenyre egy más tipusú autóból kiszerelt használt sebességváltóval. Indulás előtt egy TV riportban bemutatták ezt a váltót, de már akkor sem müködött rendesen, de biztak abban, hogy megjavitják. Ha annyira nincs pénz, hogy egy új váltót vegyenek akkor kár eröltetni, persze biztosan jól érezték magukat, de a ralli nem erről szól.

 
1
| M?iaaj?lat | Impresszum | Jogi nyilatkozat |
info@terasz.hu