 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 | timot | válasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök | 2001.08.28. 00:27 | (10) |  |
 |  | (-: nem semmi
|  |  |
 | Mikie | válasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök | 2001.08.23. 09:00 | (9) |  |
 |  | Egy ideig egy tuningolt kis trabival közlekedtem, és az egyik gonosz ismerősöm megajándékozott egy Dán újsággal, amelyben 5 oldalon keresztül taglalták, hogy hogyan lehet a trabantból hólapátot készíteni...
Szerény emlékeim szerint legalább 11 módot soroltak fel!
|  |  |
 | | válasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök | 2001.08.02. 14:02 | (8) |  |
 |  | Hat ez a csuuuucs!
|  |  |
 | mar_c | válasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök | 2001.07.31. 18:06 | (7) |  |
 |  | Joe, biztos hogy az Oltcit volt, nem valami más?
Hallottam hasonlót valami orosz csodáról, ami a motorolajat használta fűtéshez.
|  |  |
 | automotor | válasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök | 2001.07.26. 19:20 | (6) |  |
 |  | Állítólag a Dacianál az is megtörtént, hogy az új tulaj szintén a kapun kijövet vette észre, hogy autójában 1 sebesség volt előre, négy hátra... :)
|  |  |
 | joe | válasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök | 2001.07.26. 17:13 | (5) |  |
 |  | Szerintem johetnek a story-k. En Oltcitrol csak annyit tudok, hogy a baratom mikor meg kicsi volt, megpalyaztak csaladi autonak, gyakorlatilag orultek hogy lesz egyaltalan csaladi auto, nem neztek micsoda abban az idoben ezt nem is nagyon lehetett. A tortenet lenyege, hogy elmentek az Oltcit gyarba, megkaptak a kulcsot majd orommel telve beultek az uj autoba, ami aztan a kulcs elforditasa utan megcsak hangot sem adott. Sebaj, kaptak masik kulcsot, az szinten meg sem szolalt. Sebaj rengeteg kocsi volt jott a kovetkezo. Remego kezekkel forditottak el a kulcsot es vegre siker koronazta a muveletet felbogott a motor, nagy orommel telve indultak hazafele, aztan amint elhagytak a gyarat 10 meterre a kaputol leallt az egesz es lehetetlen volt eletet lehelni bele. Persze vissza mar nem adhattak, mert atmentek a kapun, sok-sok veszekedes utan feladtak a remenyt hogy kapnak helyette masikat es kerestek egy szerelot.
|  |  |
 | tan | válasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök | 2001.07.26. 16:47 | (4) |  |
 |  | Ha rosszul tévedek akkor a tuningolatlan kategóriában két másik versenyzőt is fel lehet sorolni, az egyik az amerikai Wektor W1, a másik pedig a német Isdera Commandatore. ezek mindgyike Diablókat vacsorázik, bár akárcsak a Diablót megrendelésre gyártják, illetve a Wektorból összesen 7 db megrendelés futott be, de ameddig megcsinálták a 3 db első szériát a cég csődbe ment. Az Isdera pedig kb 1.2 millió DM.
Egyébként kisautóban az oroszok is alkottak egy nagyon hasonlót, az OKA 600-at, amiben nagy szerencsére egy kettéfűrészelt 1200-es motor dorombot. A váltója a nagysikerű Tavria egyenes ági elődje, amiről azt kellett tudni, hogy magával a kasznival élt, pl járdán felállva csak 2. és 4. fokozatok voltak kapcsolhatóak. Kinézetre a Lastun se semmi de ez a szerkezet egy jól orbanyomott bábuskára emlékeztetett némi Lancia Y10 beütéssel.
Magamnak egyébként volt szerencsém éveken keresztül Oltcitokat szervizelni ide értve a 0 revíziót is, így nem hiszem hogy bármi űberelhetné!!!!
jó sztorikat szívesen bocsátok bármely érdeklődő rendelkezésére.
|  |  |
 | joe | válasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök | 2001.07.19. 17:36 | (3) |  |
 |  | En meg ugy tudom hogy a leggyorsabb tuningolatlan szeria az a Lamborghini Diablo immar kozel 20 eve, de lehet tevedek.
Hogy melyik volt a legrosszabb, legkialakitatlanabb, legelnagyoltabb, legrusnyabb es leghasznalhatatlanabb darab azt viszont elmondhatom.
A 80-as evek kozepen atalkitottak romaniaban egy Temesvari tyukketrecgyarat, autogyartas celjabol itt szuletett a Dacia 500 masneven Fecske (Lastun).
Jellegzetessege hogy csunya, az illesztesek 5-6 centit hagytak maguk utan. Oltcit motort kapott a kicsike, csak eppen felbevagtak es raktak melle egy len-kereket hogy legyen azert nyomatek :)). Olyan autot akartak tervezni ami ugyan nem igazan gyors, amde keveset fogyaszt, szoval varosi kozlekedesre. Ezzel szemben a kis kocsi, 12-20 litert zabalt a tokeletesen csiszolatlan hengerek kovetkezteben, amde 80 fole nem lehetett kihuzatni.
A trabantbol sikerult atvegyek azt ami rosz volt szegeny NDK kisautoban mint a futomu, ablaktorlo.
|  |  |
 | automotor | válasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök | 2001.07.18. 10:06 | (2) |  |
 |  | Rengeteg csúcs van. Egy időben a BMW limuzinja volt a legerősebb a világon. Az is igaz, hogy egy ideig az F-1 volt a leggyorsabb. Utánajárok a dolgoknak.
|  |  |
 | london | válasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök | 2001.07.17. 11:09 | (1) |  |
 |  | Ide olyat írjatok le, milyen autós csúcsokról hallottatok már!
Pl. tudja valaki, hogy melyik a leggyorsabb széria autó? Tényleg a Mclaren F1? és azt a kocsit tényleg műholdról javítják?
|  |  |
 |
|
1 |