Dátum: 2018. december 16. vasárnap    Mai névnap(ok): Etelka, Aletta


képgaléria kertpont.hu sakk linkajánló
 
Előadóművészet
Irodalmi szekció
Képzőművészet
Társadalom
Könyvsarok
Képgaléria
Ráday utca
Reál
Kiadványok
POSZT
Enciklopédia
CITY BALETT ALAPÍTVÁNY
HARMÓNIA ALAPÍTVÁNY
Terasz Archív
Kortárs Mozgásművészeti Portál
Nemzeti Színház
Bessenyei Ferenc honlapja
PREMIER
Belépés
Név:    
Jelszó:  
Keresés a fórumokban
Főoldal / Technika, Tudomány / Tuning
  Tuning 1. - 17.
automotorválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.09.14. 12:40(17)
És az új terepjárók, melyeket neves tuningcégek forgalmaznak? (főleg a németeknél látható ilyesmi) Méregdrágák és elvesztik eredeti funkciójukat. Talán ez az egész státuszszimbólum, hogy lám én ezt is meg tudom venni.

mar_cválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.09.13. 17:01(16)
Elsősorban használt autókat tuningolnak amikért már nem kár, pl vettél egy terepjárót mert olcsó volt de mégis sportkocsi kell akkor érdemes lehet kicsit hozzányúlni.
Amit te láttál annak valószínüleg egy sportos Dakarkocsi adta az inspirációt, csak sajnos a magyar autóstársadalomban gyakran a külcsín elöbbrevaló a belbecsnél! :(

csodapityuválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.08.30. 09:45(15)
Miért van az, hogy egyesek megveszik a méregdrága terepjáróikat, aztán költenek még rá jó sokat, hogy úgy nézzen ki autójuk, mint egy sportkocsi (leültetés, könnyűfémfelnik, spoilerek, optikai cuccok). Persze így a terepessel ugyanúgy nem lehet lehajtani az aszfaltról. Ki érti ezt?

mar_cválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.08.29. 17:28(14)
De.

csodapityuválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.08.29. 13:07(13)
Egy két tuningolt Swift, amit külsőre is alaposan átdolgoztak azért már bizonyított. Azt nem tudom mit bír el de az biztos, hogy nem ártana neki.

Te mi az, hogy alvázas Suzuki? Nem önhordó a karosszériája?

mar_cválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.07.31. 18:10(12)
Vajon a Suzuki alváz elbírna egy vastagabb karosszériát?

tanválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.07.26. 17:04(11)
Asszem a gyártók maguk sem tudják meddig meghetnek el, a régi autókon pl Lada VFTS (kb 160 ló)szinte korlátlan, mert akkár 2X teljesítménytöbbletet is elbirtak. Ma már pontosabbak az illesztések kifinomultabb a "számítógépes" technika, drive by vire. A hozzáértők szerint azonban ma is minden gyár a viszonylag szélsőséges körülmények centrumába teszi a teljesítményt. Ilyen az oktántűrés is, mert majd mindegyik modern autó el tud döcögni 86-ossal pl Bulgáriában, meg 100-assal is. Jó buli volt, amikor az első Saab 9000 Aero típusú gépeket már itthon is lehetett kapni amelyekben 225 paci dohogott, de csak ha 98-as ólommentest tankoltál, az pedig 97-ig e kies honban nem létezett, ennek hiányában mindössze 200 lóerőt tudott a szerkezet. Száz szónak is egy a vége addig lehet tuningolni valamit ameddig kedved meg pénzed van, és ameddig az alap még megengedi, ez kb ma max 100 % körül lehet.
Egyébként a ma kapható cuccok nagy része nem igazi tuning kit, hanem inkább teljesítmény optimalizáló, mivel minnél élesebb a motor annál kevesebbet futhtsz vele és ugyan ki akarna egy 1.4-es 130 lóerőre tuningolt IV-es Golffal mindössze 15-20e km-t futni?


mar_cválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.07.16. 17:37(10)
Ezt csak tesztelések útján lehet megtudni, de én nem tenném.
Ez nem számítógép, hogy csak rebootolok ha elromlik!

Intimidatorválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.07.12. 11:09(9)
Halóóóóó Vaaaaalaaakii!!!

Intimidatorválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.07.04. 11:27(8)
Meddig mehetek el a teljesítmény növelésben úgy, hogy a motor fő alkatrészeihez ne kelljen hozzányúlni?
Úgy tudom a gyártók gondoltak erre is - a névleges teljesítménynél többet is ki lehet hozni belőle - pölö ha van 1 80 lovas autóm, akkor még károsodás nélkül kibír a gépezet akár 88-at is?

mar_cválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.06.18. 17:30(7)
Olajos szűrőbetét, tuninggyertya, sportfelni...
A sportkipufogónak már nem örülnek

Intimidatorválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.06.13. 16:51(6)
Jogos mar_c, jogos... És mik azok a szolíd cuccok? Tacskóbőrbe bújtatott pitbullra gondolsz?

mar_cválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.06.13. 15:46(5)
Ez így igaz, de a szervízesek nekem azt mondtak, hogy a szolidabb tuning cuccok még elmennek.
Amúgy nem is szoktak nagyon új kocsit tuningolni.
Új kocsihoz én se nyúlnék hozzá!

Subaru Justyt sem? ;)


Intimidatorválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.06.13. 12:42(4)
Igen, de sok esetben ha bármi változtatást végzek az autón, azonnal elvész a garancia, a "helytelen használat" miatt, hiszen hozzányúltam. A Swift és a Geo Metro ugyanaz, mégsem vállalnak a márkaszervizekben Geo-t pedig ez nem is tuning.

barnaválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.06.13. 10:15(3)
Igen, ennyi a lényeg, hogy te magad tudd meghatározni, hogy milyen legyen a gép kinézetben. A teljesítmény más tészta, egy alap szettel tudsz dobni rajta mondjuk 10 %-ot, és ezt nem tudnád megvenni ugyanazért a pénzért a gyártól.

mar_cválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.06.08. 15:11(2)
Az optikai tuning lényege, hogy egyedi lessz az autód és a te izlésedet tükrözi.
A motortuning meg sportosabb érzést ad az autónak, nem is a teljesítmény a lényeg, hanem a "feeling"!
És lehet egy jót barkácsolni :)

Intimidatorválasz erre a hozzászólásra | e-mailt küldök2001.06.06. 15:39(1)
Mi a célja annak, aki képes százezreket/milliókat áldozni azért, hogy valahogy "kinézzen" autója? Nem egyszerűbb, ha megveszem a legerősebb motorral szerelt verziót, vagy egy sportkocsi?
Egyáltalán a tuning lényege:...

 
1
| M?iaaj?lat | Impresszum | Jogi nyilatkozat |
info@terasz.hu